this-means-war.jpg   

 

 

~~~~~~ 譯文初稿 ~~~~~~

中情局(CIA)全球最厲害的兩人雙拍檔,彼此也是對方的摯友,卻在愛上同一位女孩後,一切走了樣。曾經攜手瓦解敵方陣營的兩人,如今卻用自己所向披靡的技能與一連串的高科技道具,針鋒相對最難搞定的彼此。


   

 

 ~~~~~~ 電影預告字幕 ~~~~~~

they are the CIA's best
他倆是中情局箇中翹楚

trained for any situation
各種狀況皆能迎刃而解

my best friend
我的摯友
I trust you to take a bullet for me
我相信你會為我挨子彈
as I would for you as well
就如同我會為你這麼做一樣

except one
除了這個例外
what were you doing on computer
你剛剛用電腦在忙什麼?
photograph of my girl
心怡女孩的照片
I was doing the same thing
我也是耶
do you want to see her
你想要見見她嗎
show on three
三秒後一起看
one two three
一、二、三
that
那位?
your on Lauren Scott
你對勞倫‧絲卡特有好感?

I feel weird dating two guys at once
我覺得同時跟兩個男人約會很怪
you know the gloria Synum got arrested
你知道那位葛洛里雅‧西南被捕了
sat in a jail cell so you could act like a little bad person
在牢裡蹲,所以你的行為可以再壞一點
I think I am going to hell
我想我會直接到地獄去
get out there you get flexible
離開那樣的處境,你會更有空間

you know what you date her
你知道自己為何跟她約會嗎?
besides if I got the picture it would not be fair
此外,如果我清楚,這樣就不公平了
I am sorry what does that mean
抱歉,那是什麼意思
I think we should lay down some grounds
我認為我們應該降低一點心防
I think we should
我認我們該這麼做
I dont think we should tell her we know each other
我不認為我們應該告訴她我們認識彼此
stay out of each others way
不要阻撓對方
just let her decide
就讓她決定
let the best men wins
最佳男人勝出

this presidents day
今年的總統日
this is live operation full tap in
這是一次充滿關卡的實際行動
I want you to follow agent Hanson
我要你尾隨翰森探員
dont let your country down boys
別讓你的國家失望,孩子們

its spy
這是碟
this has been perfect mate
這真是完美的伴侶
make it rain
讓它下雨
vs spy
對碟
I will be right back
我會馬上回來
really
真的

Reese Witherspoon
瑞絲薇絲朋

have you ever killed any one with your bare hands
你是曾經徒手殺過人
not this week
這禮拜沒有

Chris pine
克里斯‧潘恩

Tom Hardy
湯姆‧哈迪

Tuck this is my friend
塔克,這位是我的朋友
okay you can do this
好的,你能這麼做
they'll probably shake hands
他們大概會握握手
wait a minute they are going to pass out
等等,他們可能會昏倒

i am available to be with those two guys
我可以跟這兩個傢伙相處
just to test out stuff and who comes back a winner
只是為了一探虛實,並且決定誰勝出
why she listening to that old women
為什麼要她要聽那個老女人的話
I have no idea
我不知道

this means war
特務愛很大

I think my triggering mechanism was stuck
我想我的板機卡住了

 

 

※ 更多最新、最豐富的娛樂資訊,請上 新唐人電視台 ─ 娛樂新幹線 官網 or 加入 Estar 臉書粉絲團 ~~ 

 

 

 

 

~~~~~~ 原文對照 ~~~~~~

This means war

The world's deadliest CIA operatives are inseparable partners and best friends until they fall for the same woman. Having once helped bring down entire enemy nations, they are now employing their incomparable skills and an endless array of high-tech gadgetry against their greatest nemesis ever - each other.

 

※ The original article was taken from Reuters Website. 

 



arrow
arrow

    pa701009 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()