~~~~~~ 歌詞 ~~~~~~
 
Measuring days in the spaces between our goodbyes
細數著告別後的時光與距離
Learning to wait through the endless parade
明白還需經歷無數次的別離
Of our same old see-you-next-time's
相同而懷舊的"下次見"
But when I close my eyes, the miles melt away
但當我閉上雙眼,距離不再阻隔
Like you're here in my arms at the end of the day
彷彿你就在我懷裡,值此一天結束之際
 
So bring me the night, send out the stars
那麼,帶給我這樣的夜晚,眾星閃爍
Cause when I'm dreaming we don't seem so far
如此當我進入夢鄉,我們似乎就不再遙遠
Darken the sky, and light up the moon
天色漸暗,玉兔東昇
So that somehow you'll be here with me soon
如此,沒有來由,你將很快的陪伴在我身旁
Bring me the night
帶給我這樣的夜晚
Bring me the night
帶給我這樣的夜晚
That brings me to you
讓我飛到你身邊
You
你身邊


arrow
arrow
    文章標籤
    西洋流行樂 Sam Tsui
    全站熱搜

    pa701009 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()